[ad_1]
انیمیشن «بچه رئیس ۲» (Boss Baby 2) در تیرماه علاوهبر اکران در سالنهای سینما به صورت آنلاین نیز از طریق سرویس پیکاک در دسترس علاقهمندان قرار میگیرد.
دنیاگیری کروناویروس تاثیر گستردهای بر چرخهی ساخت و اکران فیلمهای سینمایی گذاشت. بسیاری از کمپانیهای بزرگ فیلمسازی برای اطمینان از موفقیت مالی یا حداقل بازگشت سرمایهی فیلمهایشان تصمیم گرفتند علاوهبر سالنهای سینما، فیلمهای جدید خود را از طریق سرویسهای آنلاین نیز در اختیار سینمادوستان قرار دهند. برادران وارنر و سرویس HBO مکس را میتوان طلایهدار اکران آنلاین و تئاتری همزمان فیلمها در زمان حکومت کرونا بر جهان دانست و حالا نوبت به یونیورسال پیکچرز رسیده تا انیمیشن بچه رئیس ۲ را در تاریخ ۱۱ تیر (۲ جولای) به سینماها و سرویس آنلاین پیکاک بیاورد.
یونیورسال پیکچرز پیش از این قصد داشت در شهریورماه این انیمیشن مورد انتظار را تنها در سینماها نمایش دهد، اما اینطور که پیداست میزان فروش و عملکرد پویانماییهای در حال اکران این کمپانی را از تصمیم خود منصرف کرده است. جیم اُور، مدیر داخلی نمایش آثار یونیورسال پیکچرز در خصوص تصمیم این کمپانی برای تغییر در نحوهی اکران بچه رئیس ۲ بیان کرده است: «ما تصمیم گرفتیم جدیدترین ساختهی دریمورکس انیمیشن را در اختیار همه قرار دهیم و حالا خانوادهها این حق انتخاب را خواهند داشت که تصمیم بگیرند در محیط امن خانهشان به تماشای دنبالهی بچه رئیس بنشینند یا در یک سالن سینما و بر پردهی بزرگ این انیمیشن را نگاه کنند.»
داستان بچه رئیس ۲ دربارهی بچه کوچک تیمی، برادر بچه رئیس است که از شرکت بچهها آمده و مأمور است تا نابغهی شرور را متوقف کند. او تیمی و تدی (بچه رئیس) را دوباره به دوران بچگی بازمیگرداند و با کمک همدیگر به جنگ دکتر آرترمستانگ میروند تا از بیادب شدن بچهها جلوگیری کنند.
انیمیشن بچه رئیس به کارگردانی تام مکگراث در سال ۲۰۱۷ با بودجهای ۷۵ میلیون دلاری روی پرده رفت و به فروشی بالغ بر ۵۲۸ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت. بچه رئیس علاوهبر موفقیتهای تجاری در جلب رضایت اغلب انیمیشنبینها نیز موفق بود و به همین خاطر پیشبینی میشود اثر جدید دریمورکس به یکی از پرفروشترین فیلمهای نیمهی ابتدایی تابستان تبدیل شود.
منبع: The Wrap
[ad_2]
Source link